Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

Na naszej stronie wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej - więcej o tym w Naszej polityce prywatności. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies, umieszcza je w pamięci Twojego urządzenia.

Akceptuję   Zmiana ustawień
Zarejestruj się!

Zaloguj się!
Zapomniałeś hasła?
Witaj na legalne.info - 4856 legalnych plików, 67 użytkowników online

Strefa Mobile

Play chce przejąć Virgin Mobile Polska

Sieć Play przekazała w komunikacie informację, że podpisała szereg umów z Virgin Mobile Polska, w tym przyznającą opcję nabycia Virgin Mobile ......

Kolejne Pakiety Kibica w Orange

W związku z kolejnymi meczami polskiej reprezentacji w piłce nożnej Orange przygotowuje kolejne Pakiety Kibica.  Tak jak w poprzednich ......

Newsletter

Najnowsze wieści o legalnych programach.

Top download

Ostatnio dodane

Ostatnio na forum

Shoutbox

Data: 12-07-2017 Komentarze[0]komentarze
Facebook

Narzekacie na zbyt mało reklam? To Mark Zuckerberg już spieszy wam z odsieczą. Już wkrótce w aplikacji Facebook Messenger zobaczycie elementy sponsorowane na głównym ekranie komunikatora. Funkcja od kilku miesięcy była testowana na wybranych rynkach, a teraz zdecydowano się ją wdrożyć globalnie.

Facebook Messenger w styczniu tego roku zaczął wyświetlać reklamy. Dotyczyło to jednak tylko Australii i Tajlandii, bo w tych krajach odbywał się program pilotażowy. Teraz zdecydowano się na globalne wdrożenie elementów sponsorowanych, o czym poinformował Stan Chudnovsky, szef produktu Messengera.

Zapewne zastanawiacie się nad tym, czego dokładnie się spodziewać? Elementy sponsorowane będą wyświetlane na głównym ekranie aplikacji i pojawią się pod sekcją Aktywni teraz. Będą to dosyć duże karty, które zostaną odpowiednio oznaczone. Reklamy będą mogły być wyświetlane także w poszczególnych oknach rozmowy. W tym przypadku będzie to jednak możliwe, gdy dana osoba już wcześniej rozpocznie konwersację z przedstawicielem wybranej firmy i ten będzie mógł przesłać ofertę sponsorowaną.

Z informacji przekazanych przez Chudnovsky'ego wynika, że wszyscy użytkownicy Messengera zaczną widzieć reklamy do końca tego roku i ich wdrażanie ma przebiegać falowo. Popularny komunikator ma już 1,2 mld użytkowników miesięcznie i nie dziwi, że Facebook chce go w ten sposób monetyzować.

Źródło: http://komputerswiat.pl

Wasze komentarze (0)
Dodaj swój komentarz

Autor:

Treść komentarza

Aby dodać komentarz wpisz w poniższe pole kod z obrazkaAby dodać komentarz wpisz w poniższe pole kod z obrazka:

Nie chcesz wpisywać kodu?Nie chcesz wpisywać kodu? Zarejestruj się lub zaloguj.