Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

Legalne.info dokłada wszelkich starań, aby traktować klientów uczciwie i otwarcie, przy uwzględnieniu najlepszych praktyk. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania naszego serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj

Zarejestruj się!

Zaloguj się!
Zapomniałeś hasła?
Witaj na legalne.info - 4835 legalnych plików, 55 użytkowników online

Strefa Mobile

Sieć 5G wystartuje w Warszawie już za tydzień (AKTUALIZACJA)

Exatel poinformował, że rozpoczyna w jednym z warszawskich centrów handlowych testy technologii 5G. Pilotaż jest prowadzony z ramach projektu ......

Koniec ery zasięgu 4 sieci w Play? Operator: Roaming krajowy bez zmian

Od kilku dni w mediach pojawią się informacje, że Play rzekomo miał ograniczyć korzystanie z krajowego roamingu do jednego operatora. Play ......

Newsletter

Najnowsze wieści o legalnych programach.

Top download

Ostatnio dodane

Ostatnio na forum

Shoutbox

Data: 12-07-2017 Komentarze[0]komentarze
Facebook

Narzekacie na zbyt mało reklam? To Mark Zuckerberg już spieszy wam z odsieczą. Już wkrótce w aplikacji Facebook Messenger zobaczycie elementy sponsorowane na głównym ekranie komunikatora. Funkcja od kilku miesięcy była testowana na wybranych rynkach, a teraz zdecydowano się ją wdrożyć globalnie.

Facebook Messenger w styczniu tego roku zaczął wyświetlać reklamy. Dotyczyło to jednak tylko Australii i Tajlandii, bo w tych krajach odbywał się program pilotażowy. Teraz zdecydowano się na globalne wdrożenie elementów sponsorowanych, o czym poinformował Stan Chudnovsky, szef produktu Messengera.

Zapewne zastanawiacie się nad tym, czego dokładnie się spodziewać? Elementy sponsorowane będą wyświetlane na głównym ekranie aplikacji i pojawią się pod sekcją Aktywni teraz. Będą to dosyć duże karty, które zostaną odpowiednio oznaczone. Reklamy będą mogły być wyświetlane także w poszczególnych oknach rozmowy. W tym przypadku będzie to jednak możliwe, gdy dana osoba już wcześniej rozpocznie konwersację z przedstawicielem wybranej firmy i ten będzie mógł przesłać ofertę sponsorowaną.

Z informacji przekazanych przez Chudnovsky'ego wynika, że wszyscy użytkownicy Messengera zaczną widzieć reklamy do końca tego roku i ich wdrażanie ma przebiegać falowo. Popularny komunikator ma już 1,2 mld użytkowników miesięcznie i nie dziwi, że Facebook chce go w ten sposób monetyzować.

Źródło: http://komputerswiat.pl

Wasze komentarze (0)
Dodaj swój komentarz

Autor:

Treść komentarza

Aby dodać komentarz wpisz w poniższe pole kod z obrazkaAby dodać komentarz wpisz w poniższe pole kod z obrazka:

Nie chcesz wpisywać kodu?Nie chcesz wpisywać kodu? Zarejestruj się lub zaloguj.