Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

Na naszej stronie wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej - więcej o tym w Naszej polityce prywatności. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies, umieszcza je w pamięci Twojego urządzenia.

Akceptuję   Zmiana ustawień
Zarejestruj się!

Zaloguj się!
Zapomniałeś hasła?
Witaj na legalne.info - 4856 legalnych plików, 92 użytkowników online

Strefa Mobile

Play chce przejąć Virgin Mobile Polska

Sieć Play przekazała w komunikacie informację, że podpisała szereg umów z Virgin Mobile Polska, w tym przyznającą opcję nabycia Virgin Mobile ......

Kolejne Pakiety Kibica w Orange

W związku z kolejnymi meczami polskiej reprezentacji w piłce nożnej Orange przygotowuje kolejne Pakiety Kibica.  Tak jak w poprzednich ......

Newsletter

Najnowsze wieści o legalnych programach.

Top download

Ostatnio dodane

Ostatnio na forum

Shoutbox

Data: 10-07-2015 Komentarze[0]komentarze
Apple

Z takiego założenia wychodzi Apple, prezentując jeden z dwóch przygotowanych spotów reklamowych.  Jednak, czy to prawda? Tak naprawdę nie wiadomo skąd firma wzięła takie dane, ani o jaki model telefonu konkretnie chodzi. Apple, w ramach badań satysfakcji przeprowadzanych przez American Consumer Satisfaction Index, uzyskało wynik 82 na 100 możliwych punktów. Nie do końca więc zgadza się to z informacjami zawartymi reklamie. Jeśli chodzi spoty reklamowe wychwalają one również zastosowanie strony sprzętowej i programistycznej w telefonach. Obejrzyjcie sami :

https://www.youtube.com/watch?v=3JnWCSyXLC8

https://www.youtube.com/watch?v=wl3PlrPq8sw

Źródło: http://telepolis.pl

Wasze komentarze (0)
Dodaj swój komentarz

Autor:

Treść komentarza

Aby dodać komentarz wpisz w poniższe pole kod z obrazkaAby dodać komentarz wpisz w poniższe pole kod z obrazka:

Nie chcesz wpisywać kodu?Nie chcesz wpisywać kodu? Zarejestruj się lub zaloguj.